Polish Belarusian Czech Dutch English French German Russian Slovak Ukrainian

ul. Mostowa 7A, 05-800 Pruszków
tel. 53 53 53 100, 507 034 256

borg.jpggarett.jpghoset.jpgihi.jpgkkk.jpgmelett.jpgmitsu.jpgschweiz.jpgshenck.jpgtoyota.jpgturbo.jpgborg.jpggarett.jpghoset.jpgihi.jpgkkk.jpgmelett.jpgmitsu.jpgschweiz.jpgshenck.jpgtoyota.jpgturbo.jpg

Kontakt

TURBO-RENTGEN

 
do końca 2013r. byliśmy na ul.Prusa13
 
Obecnie znajdujemy się na:
 ul. Mostowa 7a

05-800 Pruszków

Tel.kom: 53 53 53 100
              507 034 256

Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny.

Zapraszamy:
Poniedziałek – Piątek godz. 08:00-16:00
Sobota  giełda samochodowa Ciechanów
Niedziela  giełda samochodowa Warszawa Żerań

TUNING TURBOSPRĘŻAREK

Za dodatkową opłatą wykonujemy tuning turbosprężarki oraz tzw. Hybrydy.

W uproszczeniu ma to na celu zwiększenie stopnia doładowania przy zwiększeniu sprawności turbosprężarki poprzez wymianę na większe koło kompresji dodatkowo możemy wsadzić większy wałek. Taka operacja wymusza roztoczenie obudowy (ewentualnie jej wymianę na inną) aby dopasować większe wirniki.
Tym sposobem nie musimy ingerować w samochodzie w wymianę kolektora wydechowego oraz innych przyłączy do turbosprężarki  gdyż obudowa pozostaje ta sama.

Saab 2.0 T Garrett Gt 17
Tu zwiększyliśmy koło kompresji na sporo większe. W tym celu wytoczyliśmy większy otwór , na szczęście obudowa aluminiowa miała wystarczająco dużo ,,mięsa” dzięki czemu nie trzeba było uskuteczniać poważniejszych przeróbek obudowy.
tuning-6  tuning-7

 

VW 1.8 T 220km S3
Zwiększone zostało koło kompresji na większe lecz nie było to łatwe ze względu na ograniczoną wielkość obudowy. W tym celu został usunięty oryginalny wlot w który wstawaliśmy aluminiową rurę , efekty widać na zdjęciu.

tuning-4  tuning-5


1.9 TDI 101km Passat
Tu standardową turbosprężarkę od Passata 1.9 101km wyposażyliśmy w koło kompresji oraz wałek pochodzące z turbosprężarki od Seata Leona 1.9 150km ARL.
Dla zobrazowania różnicy między seryjną turbosprężarką a zmodyfikowaną przez nas , na potrzeby zdjęć wsadziliśmy w rozwiercone obudowy standardowe wirniki. Między innymi obszar widzialny koła kompresji został powiększony o 3,5mm (mierząc średnicę otworu). Natomiast miejsce na wałek zostało powiększone o 1,5mm (mierząc średnicę otworu) nie wspominając  o ,,łuku w obudowach’’  na ,,zbieraki’’ koła kompresji  oraz wałka.
Proces roztaczania obudowy został przeprowadzony bardzo dokładnie i starannie co zaowocowało prześwitem między obudową a kołem kompresji mieszczącym się w normach fabrycznych 0,3mm!

passat1    passat2    passa3

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Polityka cookies